Tamamen şeffaf bildirimler widgeti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Tamamen şeffaf bildirimler widgeti
xplore ile zipten çıkan klasörleri C ana dizine atın ve private-200159c0-themes klasörünu silin ve yeniden başlatın.








 
Tepkiler: n000k ve yaren_dede
bunu ben dail de gördüm denedim ama olmuyor sen denedinmi?
 

wherease

Üye
aynen bende denedim dail den aldım ama olmadı bu nasıl acep
 
büyük ihtimal aynı konu ön izlemeler aynı
 
    Konu Sahibi
Ben bildirim widgeti kullanmıyorum ondan denenedim hatta diğer bildirim widgetlerini indirdim baktım yükleme işlemleri diğerleriyle aynı çalışmaması ilginç
 
Ben bildirim widgeti kullanmıyorum ondan denenedim hatta diğer bildirim widgetlerini indirdim baktım yükleme işlemleri diğerleriyle aynı çalışmaması ilginç

çalışıyor dostum ama şeffaf değil yani diğer konudakilerle aynı demek istiyorum sanırım deneyecek kimse yok
 
    Konu Sahibi
Diğerlerinin üstünemi kurup denedin belki o şekilse kurulduğunda sorun yapıyordur
 
Diğerlerinin üstünemi kurup denedin belki o şekilse kurulduğunda sorun yapıyordur

o zaman birde sen yap bakalım sonuç ne olacak

themes klasörünu hafıza kartına bir yere taşı sonra yine yerine atarsın restart, ekranların yine eskisi gibi olur
 
    Konu Sahibi


o zaman birde sen yap bakalım sonuç ne olacak

themes klasörünu hafıza kartına bir yere taşı sonra yine yerine atarsın restart, ekranların yine eskisi gibi olur

biliyorum zaten ekranlar önemli değil flaş atıcam


- - - Eklendi - - -

Yok tam şeffaf olmuyor konu kilit
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...