Takım Elbise Yardım

    Konu Sahibi
Takım Elbise Yardım
Bütün Maxicep ailesine selamun aleykum
Arkadaşlar 9 Mart 2014 tarihinde İmamhatip Liseleri Arası Kuran-ı Kerim'i Güzel Okuma Yarışmam Var.Ve o yarışmada çok şık görünmek istiyorum
Şöyle bir takım elbise ceketim var





Gömlek Kravat Pantolon ve ayakkabı olarak neyi tercih edeyim sizce
fikrinizi almak istedim.
Boyum:1.82
Kg:76
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Merhaba Pazar günü Kuran-ı Kerim Okuma yarışmam var.Ve bir takım elbise giymem gerek.Ortama göre.
Bir çok kişi Bana Gri ceketli olanı tavsiye etti.
sizlerin görüşlerini almak istedim
Not:2Poziyonda tam olarak aynı değil ona göre değerlendirirseniz sevinirim.
Tercih ettiğiniz takımı ve nedenini söylerseniz mutlu olurum
İYi forumlar
teşekkürler


 
siyah daha iyidir kardeş. erkek adama siyah takım elbise daha çok yakışıyor.
 
Tepkiler: BrainHacker
Siyah daha iyi bence.Cunku gri yasina gitmemis.
 

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
siyah iyidir bence en iyisi siyah giymen bir de yarışmada Allah yardımcın olsun