Tahir dede itiraf et

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
Tahir dede itiraf et
emekli olunca ne kadar ikramiye aldın
 
500 gayme
 
Tepkiler: Dede ve -Akıncı

MrExpert

Üye
500 almıştır 500
 
Tepkiler: -Akıncı

KayraBey

Üye
İkramiye derken? Tek seferlik mi? Yoksa ömür boyu bağlanan maaşımı soruyorsun?
 
Tepkiler: Buğra

MrExpert

Üye
Sen bize genel bi hesa Çıkar abi
 
Tepkiler: Dede

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
tek seferlik
 
Tepkiler: Dede

achambo

Üye
tek sefer çoktur dedeme o yakışır
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Aktif gorevde iken 3.500 tl maaş alıyordum.Emekli olunca ilk ay toplu ödeme 7.800 tl aldım.Şu an bağlanan aylık emekli maaşı 905 tl.Aldığım toplu ödeme ile şimdi tatile çıktım keyfime bakıyorum
 
Tepkiler: noss_bar, Joker ve Buğra

achambo

Üye
905 yeter mi ki :

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

OPC

Üye
Aktif gorevde iken 3.500 tl maaş alıyordum.Emekli olunca ilk ay toplu ödeme 7.800 tl aldım.Şu an bağlanan aylık emekli maaşı 905 tl.Aldığım toplu ödeme ile şimdi tatile çıktım keyfime bakıyorum

Toplu ödeme azmış dede foruma
 

Akıncı

Üye
    Konu Sahibi
oldu olacak siteyi üstüne yapsınlar
 

achambo

Üye
hayırlı olsun dede keyfini çıkar ben de kayseriye gidiyorum

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

Buğra

Admin
Aktif gorevde iken 3.500 tl maaş alıyordum.Emekli olunca ilk ay toplu ödeme 7.800 tl aldım.Şu an bağlanan aylık emekli maaşı 905 tl.Aldığım toplu ödeme ile şimdi tatile çıktım keyfime bakıyorum
Ahmet abi bize neden asgari ücret veriyorlar yoksa yıldan mı kaybediyoruz yeni olduğumuzdan dolayı mı
 
Tepkiler: Joker ve Dede

achambo

Üye
prof. Ların ve yüksek seviyedeki devlet memurlarının emeklisi yüksek
profesör adam 4 bin alıyo ama 67 yaş sınırı

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

- - - Eklendi - - -



Mobil sürüm kervanına bir kişi daha ekledik hayırlı olsun.

abi beğenileri görmek için girdim
 
Tepkiler: Dede ve x-scarface
Tamam semihim baktıysan çıkabilirsin o halde