Tahir abi

KayraBey

Üye
Birkac gündür bakmıyorum ama Aras lider galiba.sonra facia ve hikmet falan.kesin sonuçlar akşama
 
Tepkiler: x-scarface

Akıncı

Üye
banlilar sayiliyomu
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Aras sen 6.000 i zorladın
 
Tepkiler: x-scarface

Akıncı

Üye
ah be abi gel sana tahir abinin konulara gidek dedim
 
Gördün yani takip ettin hiç saçma sapan kastım mı mesajları doğruya doğru söyle yani.
 

CABBAR

Üye
Gençler bende merak ettim ya kaç olmuş bu ay ki mesaj sayısı öğrenince bi bana şey ettiriverin
 
Tepkiler: Dede ve x-scarface
Kiminkini söyleyelim aykut akşama konu açacak zaten ahmet abi
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Konuda cok geyik yapıldığı için Sait abi konuyu kilitledi. Önce ona yalvarayim konuyu açsın sonra dokümanı eklerim konuya
 
Tepkiler: x-scarface

CABBAR

Üye
Kiminkini söyleyelim aykut akşama konu açacak zaten ahmet abi

Ya olur da giremezsem diye dediydim o yüzden şey ettim yani


- - - Eklendi - - -

Konuda cok geyik yapıldığı için Sait abi konuyu kilitledi. Önce ona yalvarayim konuyu açsın sonra dokümanı eklerim konuya

Gereksizlere aç herkes buraya gelsin. Gün olacak gereksizler forumun gözde mekanı olacak
 
Tepkiler: x-scarface
E bana cevap vermedin ahmet usta
 
Tepkiler: Dede

Akıncı

Üye
aykut abi oraya gidek mesaj kasak mayis ayi icin
 


O listede gereksizlerde ki mesajlarda var.aslinda onlar girmese iyi olurdu.senin buralarda muhabbet kabarık

E abi can sıkıntısından

Yok ben şeyi diyorum sonuçta rütbe mesaj sayısına girmiyor burdakiler
benim dediğim sayılan, rütbe artıran mesajlarımda saçma gereksiz fuzuli bir durum var mı?