Telefon Tavsiyesi t50 kamera ayari

ooguz05

Üye
    Konu Sahibi
t50 kamera ayari
Arkadaslar t50 kullaniyorum on kamerasi guzel fakat arka pek 13mp gibime gelmedi bi ince ayari felan var mi
 
Lensler kötüdür mp keskinliği belirler kaliteyi ise lensler yani Iphoneların 8 mp si > casper via nın 16 mp si
 

fk555897

Üye
Kamera ayarlarını kurcala. Orada çözünürlüğe falan bak. Bence bir sorun yok T50'nin iyi fotoğraf çekeceğini düşünmüyorum.
 
Tepkiler: The Pierre

ANIL

Admin
MP'in yüksek olması iyi fotoğraf çeker anlamına gelmediğini hepimiz biliyoruz zaten. T50'nin örnek çekimleri ile bir karşılaştırma yapabilirsin.
 
Onları lumia 520 bile çeker ortama falanda bağlı ama ne bileyim

İncelemede minion çekmişlerdi ışıklandırmayı ayarlamışlardı odaklama sağlamdı flaşı yerinde kullanmışlardı falan