T10 Açılış ANİMASYON

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
T10 Açılış ANİMASYON
t10'a uygun açılış animasyon varmdır ıkı gundur arıyorum bulamadım gıttı ya ekrankucuk gelıyor yada baska bıseyoluyor yardımcı olursanız tesekkurler sımdıden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...