SYMM [Ücretsiz Konusma Programı - Çalışıyor]

SYMM [Ücretsiz Konusma Programı - Çalışıyor]
slm arkadaşlar sizlere birebir denediğim ve gerçekten işe yarayan bir ücretsiz konuşma programını tanıtacağım ismi symmy...

Bir Gazetenin Programla İlgili Açıklaması

NASIL ÇALIŞIYOR:
Symmy’den yararlanabilmek için, cep telefonu sahiplerinin cihazlarına uygun yazılımı yüklemeleri ve yine web adresi üzerinden Symmy’e ücretsiz kayıt olmaları gerekiyor. Escort yazılım mühendisleri şimdilik Symmy’nin ses özelliğini sadece Symbian işletim sistemi olan cep telefonları için geliştirdi. Symbian dışındaki işletim sistemleri için kullanılacak Symmy yazılımının da kısa sürede hazır olacağı belirtiliyor. Symbian işletim sistemli cep telefonlarına Symmy yüklendikten sonra, kullanıcılar diğer Symmy abonelerinin yer aldığı özel bir adres defteri oluşturuyor. Symmy abonesi, bu adres defterinde konuşmak istediği aboneyi seçtiğinde normal bir GSM konuşması yapıyormuş gibi görüşmeye başlıyor.

**********************************************

BEDAVA BİLE MÜMKÜN:
Symmy kullanıcılarının cep telefonları ile tamamen ücretsiz konuşma yapması da mümkün. Eğer Symbian işletim sistemli cep telefonunuzda kablusuz internete bağlanma özelliği varsa, Symmy ortamdaki kablosuz interneti otomatik olarak algılıyor ve kullanıyor. Böylece, Symmy abonesi giderek yaygınlaşan kablosuz internet sayesinde bir GSM operatörü kullanmadan tamamen ücretsiz konuşma da yapabiliyor.

**********************************************

Desteklenen Telefonlar;
Nokia; Nokia 3250,Nokia 5500*,Nokia 6630,Nokia 6680,Nokia 6681*
Nokia N Series; Nokia N70,Nokia N71*,Nokia N72,Nokia N73,Nokia N75*,Nokia N80,Nokia N90*,Nokia N91,Nokia N92*,Nokia N93,Nokia N95*
Nokia E Series; Nokia E50*,Nokia E60*,Nokia E61 ,Nokia E62*,Nokia E70*
Samsung; Samsung SGH-i520*
LG; LG JoY*

'Symmy' cep telefonu ve bilgisayar üzerinde GPRS/3G/WiFi aracılığıyla çalışan evrensel bir iletişim hizmetidir. Dünyanın herhangi bir yerinden cep telefonunuzda (şu anda) ve bilgisayarınızda (yakında) kullanılabilen tamamen ücretsiz bir sistemdir.

Uygulama Çalışma Ortamı Konuşma Anında Mesajlaşma Dosya Paylaşımı
Symmy Symbian Client Symbian Evet Evet Evet
Symmy Java Client J2ME v1, J2ME v2 Hayır Evet Hayır
Symmy Web Client All browsers Yakında Evet Yakında
Symmy PC Client Windows Yakında Yakında Yakında

**********************************************

Adım Adım Nasıl Çalışıyor;
1)
2) Cep telefonunuza uygun modeli indirin.FireFox ile adresinden doğrudan indirebilirsiniz)
3) Üye bilgilerinizi girin ve Symmy'nin olanaklarından özgürce yararlanmaya başlayın.

**********************************************

Symmy Instant Messenger (Java);
Symmy Instant Messenger ile diğer Symmy kullanıcıları ile mesajlaşabilirsiniz.
Symmy Instant messenger Java destekleyen tüm telefonlarda ve cep bilgisayarlarında çalışır.

Cep telefonunuzdan Symmy Instant Messenger'ı doğrudan yüklemek için FireFox ile
adresini açabilirsiniz.

**********************************************

Symmy Suite (Symbian)
Symmy Suite ile diğer Symmy kullanıcıları ile konuşabilir, mesajlaşabilir, dosyalarınızı paylaşabilirsiniz. Symmy Suite Symbian v8 ve v9 uyumlu tüm cep telefonlarında çalışır.

Listedeki yükleme dosyalarından cep telefonunuzda çalışacak olan versiyonu seçip yükleyebilirsiniz.
Doğrudan indirmek için FireFox ile adresine girebilirsiniz.

**********************************************

Neden Symmy ?
Diğer kullanıcılar ile ücretsiz iletişim kurabilirsiniz.
Ücretsiz olarak email ve çevrim içi mesaj gönderebilirsiniz.
Dosyalarınızı paylaşabilirsiniz (resim, müzik, video).
Görüntülü arama yapabilirsiniz.
Yüksek güvenlik: Bilgileriniz şifrelenerek gönderilir.
Dünyanın herhangi bir yeriyle görüşebilirsiniz.
Bunların hepsini servis ücreti ödemeden kullanabilirsiniz.


 
Tepkiler: suskun_56, ömer şmşk, Yuzbasioglu ve 3 diğerleri

NobLe

Üye
güzel bir paylaşım ama benim telefonumda çalışmaz
 
Benim telefonuma uysaydı indiricektim yaw...(
Emeğine sağlık...
 
sen niye simmy nin dellalığını yapıyon ki?seağol yinede
 

ozkana

Üye
çok saçma şeyler bunlar.insanların zamanını çalıyosun
 
yanlız kardeş 6630 wireless a bağlanmıyor ki o nasıl olacak?
 
Java telefonlarda da yükleme olsaydı süper olurdu. Benim ki destekliyor ama herkesin s60 değil ki.
 
böyle seylerle uğrasmayın bosuna zaman kaybetmeyin insanların zamanını çalmayın
 
benim tele uygun ama bi türlü indiremedim yardımcı olursanız sevinirim
 

bricolen

Üye
indirdm ancak yüklerken sertifika dolmş diyo yardmcı olrsanz sevinirim,teşekkürler
 
allahım hiç akıllı biri çıkmayacak mübarek ramazan günü üye olalımda çok para ödeyelim gsm şirketleri önlemlerini almıştır