AmbaSSad0R Üye bu kadar çok programı ve oyunu varken neden symbiandan vazgeçeyim attan inip eşeğe binmek olur bence
Newwave Üye Symbian işletim sistemini 6 seneden beri kullanıyorum asla bırakmak istemem açıkçası windows mobile pda türüne bir türlü alışamadım.
Symbian işletim sistemini 6 seneden beri kullanıyorum asla bırakmak istemem açıkçası windows mobile pda türüne bir türlü alışamadım.