Symbianı Bırakıp Java veya Windovsa Geçen Y okmu

Symbianla Devam mı,Tamammı


  • Kullanılan toplam oy
    49
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

danger03

Üye
hem symbian hemde java destekli cep telefonu kullanıyorum
 
symbian ile devam ediyorum gayet hoş ve kullanışlı bence
 
bu kadar çok programı ve oyunu varken neden symbiandan vazgeçeyim attan inip eşeğe binmek olur bence
 

Newwave

Üye
Symbian işletim sistemini 6 seneden beri kullanıyorum asla bırakmak istemem açıkçası windows mobile pda türüne bir türlü alışamadım.
 

blackeye

Üye
symbiansız olmuyo bea !!!!(ama aslında bende kararsızım)
 
javadan symbiana geçmiştim gecekondudadan villaya geçmiş gibi oldum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...