Symbian'ı androidleştirmek (altyapisal)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Symbian'ı androidleştirmek (altyapisal)
Merhaba. arkadaşlar,

bugün. symbian kullanan c601 e android port. ettim.Fakat telefon çöktü.

Pekii Symbian'ı altyapisal olarak android uygulamalarini destekler hale getirirsek.
Symbian in büyük eksikliği yaşadığı uygulama sorununu ortadan kaldiririz ...

Symbian'ı. .apk uygulamalari acmasini sağlayabiliriz.

Ben kendime güveniyorum,kendine güvenen ve. c , c++ , java dillerinden anlayan. varsa haydi ekip kuralim Symbian'ı. android. tabanli yapalim... bana katilan varmi ?
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Gönüldaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
kolay gelsin
 
Tepkiler: batu_3334

Emre

Üye
senin yerinde olsam android alırım gelişmek istiyorsan symbian unutulmalı
 
telefonun rami yetmez donanımı kaldırmaz ama olsa efsane olurdu meselam
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Baştan yazman lazım symbianı çeviremezsin androide,android linux tabanlı symbian matematiksel ayrıca kapalı olması lazım nokialarda çekirdek yani işin çok zor.Ayrıca diyelim ki yaptın donanımdan ötürü stabilite alamazsın.
 
ram işlemci gpu yeterli olmaz boşa vakit kaybi hem nokia kapalı bi sistem
 
    Konu Sahibi
ram işlemci gpu yeterli olmaz boşa vakit kaybi hem nokia kapalı bi sistem
rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi
Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
 
Teknolojide hiç bir şey imkansız değildir.
 
Tepkiler: uzmanwebmaster

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi

Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
Nokia X telefonlarıda Android olduğu için yüklenebilmesi gayet doğal, yani hiç bir bilgin olmadığı şu konudan o kadar çok belli oluyor ki..
 
rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi

Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
yükleyicisini apk yapsan bile olmazda bak yapsan bile diyorum yine olmaz çünkü o apklarda android e göre yazılıyor hazırlanıyor o android sürümlerine göre o yüzden yapamazsın , bu dizel motorlu bi araca benzin koymaya benziyor.
 
    Konu Sahibi
Nokia X telefonlarıda Android olduğu için yüklenebilmesi gayet doğal, yani hiç bir bilgin olmadığı şu konudan o kadar çok belli oluyor ki..
asıl senin bilgin olmadığı anlaşılıyor.Nokia x serisi android değil sadece android paket tabanlidir.Yani androidli her telefona android market mevcut ve android marketteki her uygulama kullanilabiliyor.Ancak nokia nin andridli telefonlarinda play store mevcut değil. ve her apk uygulamasi yüklenmiyor bu kadar basit.Şimdi kim anlamiyor sen düşün.
 
Rus adamlar tuşlu Symbian na bile android yüklüyor demekki oluyor
 
Tepkiler: uzmanwebmaster
    Konu Sahibi
Nokia telefonlarında bunu yapabiliyor.Şuan üzerinde uğraşıyorum ve gayet başarılı devam ediyor paket entegreleri .
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
gel dünyanın en büyük telefon bilgilerine sahip sitesi, --- Platform burada birşey yazıyor..
tutan yok devam et..
 
    Konu Sahibi
Tutan yokdan ziyade alan yok çünkü. androidli telefon dururken adam almıyor. Ancak symbian kullanan çok insan var hala
 
Nokia telefonlarında bunu yapabiliyor.Şuan üzerinde uğraşıyorum ve gayet başarılı devam ediyor paket entegreleri .
apk oyun ve uygulamalar linux tabanlidir paket entegre etsen bile çalıştıramazsın symbiana ayrıyetten linux da kurman lazım
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi

Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
O zaman ne kadar iyi ya sadece paket yükeyicisini .apk yapınca oluyor.Bu konuda ne kadar bilgisiz olduğun burdan belli,symbianın telefonun içindeki donanımla konuşma stiliyle,androidin içindeki donanımla konuşma stili farklı o yüzden baştan yazmak zorundasın.Şöyle düşün çinden gelen bi insanla sen konuşabiliyomusun,diyelim ki apk yı yükledin nasıl anlaşıcak o uygulama telefonla...
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Black-GhosT
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...