uzmanwebmaster
Üye
-
Konu Sahibi
-
"Sybian" önce olmalı sonra canlanırSybian canlanır mı?
Komik."Sybian" önce olmalı sonra canlanır
rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibiram işlemci gpu yeterli olmaz boşa vakit kaybi hem nokia kapalı bi sistem
Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.Baştan yazman lazım symbianı çeviremezsin androide,android linux tabanlı symbian matematiksel ayrıca kapalı olması lazım nokialarda çekirdek yani işin çok zor.Ayrıca diyelim ki yaptın donanımdan ötürü stabilite alamazsın.
Teknolojide hiç bir şey imkansız değildir.Merhaba. arkadaşlar,
bugün. symbian kullanan c601 e android port. ettim.Fakat telefon çöktü.
Pekii Symbian'ı altyapisal olarak android uygulamalarini destekler hale getirirsek.
Symbian in büyük eksikliği yaşadığı uygulama sorununu ortadan kaldiririz ...
Symbian'ı. .apk uygulamalari acmasini sağlayabiliriz.
Ben kendime güveniyorum,kendine güvenen ve. c , c++ , java dillerinden anlayan. varsa haydi ekip kuralim Symbian'ı. android. tabanli yapalim... bana katilan varmi ?
Nokia X telefonlarıda Android olduğu için yüklenebilmesi gayet doğal, yani hiç bir bilgin olmadığı şu konudan o kadar çok belli oluyor ki..rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi
Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
yükleyicisini apk yapsan bile olmazda bak yapsan bile diyorum yine olmaz çünkü o apklarda android e göre yazılıyor hazırlanıyor o android sürümlerine göre o yüzden yapamazsın , bu dizel motorlu bi araca benzin koymaya benziyor.rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi
Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
asıl senin bilgin olmadığı anlaşılıyor.Nokia x serisi android değil sadece android paket tabanlidir.Yani androidli her telefona android market mevcut ve android marketteki her uygulama kullanilabiliyor.Ancak nokia nin andridli telefonlarinda play store mevcut değil. ve her apk uygulamasi yüklenmiyor bu kadar basit.Şimdi kim anlamiyor sen düşün.Nokia X telefonlarıda Android olduğu için yüklenebilmesi gayet doğal, yani hiç bir bilgin olmadığı şu konudan o kadar çok belli oluyor ki..
Nokia telefonlarında bunu yapabiliyor.Şuan üzerinde uğraşıyorum ve gayet başarılı devam ediyor paket entegreleri .yükleyicisini apk yapsan bile olmazda bak yapsan bile diyorum yine olmaz çünkü o apklarda android e göre yazılıyor hazırlanıyor o android sürümlerine göre o yüzden yapamazsın , bu dizel motorlu bi araca benzin koymaya benziyor.
gelasıl senin bilgin olmadığı anlaşılıyor.Nokia x serisi android değil sadece android paket tabanlidir.Yani androidli her telefona android market mevcut ve android marketteki her uygulama kullanilabiliyor.Ancak nokia nin andridli telefonlarinda play store mevcut değil. ve her apk uygulamasi yüklenmiyor bu kadar basit.Şimdi kim anlamiyor sen düşün.
Tutan yokdan ziyade alan yok çünkü. androidli telefon dururken adam almıyor. Ancak symbian kullanan çok insan var halagelLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdünyanın en büyük telefon bilgilerine sahip sitesi, --- PlatformLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburada birşey yazıyor..
tutan yok devam et..
apk oyun ve uygulamalar linux tabanlidir paket entegre etsen bile çalıştıramazsın symbiana ayrıyetten linux da kurman lazımNokia telefonlarında bunu yapabiliyor.Şuan üzerinde uğraşıyorum ve gayet başarılı devam ediyor paket entegreleri .
O zaman ne kadar iyi ya sadece paket yükeyicisini .apk yapınca oluyor.Bu konuda ne kadar bilgisiz olduğun burdan belli,symbianın telefonun içindeki donanımla konuşma stiliyle,androidin içindeki donanımla konuşma stili farklı o yüzden baştan yazmak zorundasın.Şöyle düşün çinden gelen bi insanla sen konuşabiliyomusun,diyelim ki apk yı yükledin nasıl anlaşıcak o uygulama telefonla...rame bakmaz altyapisi bizim yapacağımız paket yukleyicisini .sisx yerine .apk yapmak ayni nokia x modelindeki örnek gibi
Baştan yazmaya gerek yok paket yukleyicisini .apk yapacağım bu kadar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?