symbiana veda :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
symbiana veda :)
Evet arkadaslar symbiandan androide terfi Ettim lumia alma niyetiyle girdigim marketten s4 mini alarak ciktim ve symbianla ugrasmayi ne kadar sevsemde androide gectigim icin mutluyum
İmkanı olan butun arkadaslarimda umarim biran evvel symbiandan kurtulur
 
Tepkiler: Oğuzhan ve asigsasi

Anil-D

Üye
hehe bende kurtuldum artık bana yardımcı olacak abim var
 
Tepkiler: yaren_dede

Anil-D

Üye
bilmem elimde emanet s4 var benimki 13 te gelecekmiş benim degil dıye su temple run hılesınide yapamıyom
 
hayırlı olsun inşallah nasipse bu kurban bayramında inşallah s3 mini alacam
 
Tepkiler: yaren_dede

asigsasi

Üye

hayırlı olsun dostum güle güle kullan ben android almayacağım şu an symbian a devam
 
Tepkiler: HAM ZA ve yaren_dede

Anil-D

Üye
evet kaymak gbi ekranı 2 ye blym altta subway surf oynuym ustte maxicep açık
 
hayırlı olsun az kaldı bende kurtuluyorum symbiandan
 
Tepkiler: yaren_dede

Anil-D

Üye
abı cok sevındımya android bolumunde 3 gun once root lazımmı yazdım cevap yok bız yeterız bırbırımıze
 

Joker

Emekli Yönetici
hayırlı olsun abi
 
Tepkiler: yaren_dede
    Konu Sahibi
hayırlı olsun abi

Eyvallah dostum


- - - Eklendi - - -



hayırlı olsun dostum güle güle kullan ben android almayacağım şu an symbian a devam

Sagol dostum ben senin kanina girerim


- - - Eklendi - - -

abı cok sevındımya android bolumunde 3 gun once root lazımmı yazdım cevap yok bız yeterız bırbırımıze

O zaman ben cevap vereyim
Rot gerekmiyor dostum
 
Tepkiler: Joker
    Konu Sahibi
Yok babama verecegim kullanamazsa satarim artik
 

Anil-D

Üye
ben htc alcaktım tuzlu abi alamadım
 

ANIL

Admin
Hayırlı olsun, iyi bir seçim olmuş
 
Tepkiler: yaren_dede

Anil-D

Üye
s4 13 ünde geliyor yardımlarınızı bekliyorum
 
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun, iyi bir seçim olmuş

teşekkürler dostum adamlar telefon yapıyor bizde symbian diye diretiyoruz, sanki ellerimde kelepçe varmışta kelepçeyi çıkartmışlar gibi oldum artık özgürüm
 
Tepkiler: asigsasi

Puck

Üye
Hayırlı olsun bende symbiandan androide geçmiştim baya bir fark görüyor insan
 
Tepkiler: yaren_dede
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...