symbian yine hacklendi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dgrszz

Üye
    Konu Sahibi
symbian yine hacklendi
nokia firmvare editorle 5320 expressmusic cihazimin dosyalarina sys icine instalserveri gommeyi basardim ama format atinca gidiyor yardim edecek arkaslar gerekiye kalici olmasi icin
 
Y sürücüsü varsa oraya "sys" klasörü aç. Sysnin içine "bin" klasörü aç. İçine at. Formatla gitmez.
 

dgrszz

Üye
    Konu Sahibi
5320 y surucusu yok ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...