Symbian Ölmeyecek !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Symbian Ölmeyecek !!!

Symbian Ölmeyecek


Birkaç yıl önceye kadar dünyanın en popüler işletim sistemi olan ama yakın zamanda, en yakın ortağı Nokia tarafından bile terk edilen Symbian, başka bir marka altında yeniden doğuyor.


Nokia, rakipleri, tahtını ciddi ciddi tehdit etse de dünyanın en çok satan cep telefonu üreticisi konumunda. Finlandiyalı üretici uzun süredir Symbian Vakfı'nın yardımlarıyla geliştirilen Symbian işletim sistemini kullanıyordu.

Ne var ki, zamanın değişmesi ve Google Android'in yükselişi ile Symbian'ın pabucu dama atıldı ve Nokia, Microsoft ile Windows Phone 7 konusunda işbirliği kararı aldı.






Çift İşletim Sistemli Telefon
Tüm gelişmelere rağmen Symbian'ın pes etmeye niyeti yok. Fujitsu'nun açıklamasına göre şirket, Loox F-07C isminde, Windows Phone 7 ve Symbian'ı aynı anda kullanan bir akıllı telefon üretiyor.
Akıllı telefonda 1.2 GHz Intel Atom işlemci, 3G, Wi-Fi, Bluetooth 2.0, GPS, microSD kart ile yükseltilebilen 32 GB SSD saklama alanı ve 5 megapiksel, HD video kayıt destekli fotoğraf makinesi bulunuyor. Cihazın yaz aylarında piyasada olması bekleniyor.
 
Tepkiler: Samsun55''

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
inşallah bakalım
 

zaza

Üye
hiç zannetmiyorum dirileceğini.
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
symbian bence öldü hani ufak bi kıpırdanmalar olabilir ama yeniliklerin geleceğini hiç zannetmiyorum artık devir android devri bunu açık bir şekilde görüyoruz
 

__xXx__

Üye
vallaha keşke bu cihazda symbian^3 işletim sistemi kullansalar da bize göre de hd oyun uygulama çıkarmaya devam etseler
 

delrico

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o dediğin çok zor dostum ben sürekli symbian'a oyun araştırıyorum ama gel gör ki hiç güzel oyunlar yok yani millette kısa bir zaman sonra symbiandan soğuyor
 

nonamex

Üye
Symbian ölü, geleceği olmayan bir sistem.
 
keşke symbian adı altında bambaşka bir sistem yapsalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...