Symbian belle shell kurulum

Secret26

Üye
ya bunu nasıl indireceğiz türkçesini çok kolay sekilde kuruyorduk sımdı okonuyu hiçbi yerde bulamıyorum
 
bu cfw mi yoksa orjinal yazılım üzerinden yapılıyor.
 
Gerçekten oluyor mu arkadaşlar şu anda ramblowdan bütün uyg. çıktım 57,29mb gösteriyor siz gelmişsiniz 69dan bahsediyonuz yuh yuh