Symbian Belle mi Android mi?

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle mi Android mi?
Arkadaşlar hangisi önerirsiniz? Symbian Belle mi Android mi?
 
ikiside deqil...!En iyisi Nokia Belle
 
Tepkiler: Esendağlı

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi
Android kullanan varmi?
 

Rich4arD

Üye
Böyle bir konu daha öncede açılmıştı
Hatırladığım kadarı ile büyük bir fark ile Android denilmişti.
ki öyle de olması gerekiyor.
Android şu anda Symbian Annayı da Belleyi de katlar
iOS Dahil
Ben android kullanıyorum.
 

mur@

Üye
android kardeş kesinlikle nokia yeterince dolandırdı zaen milleti en populer andoid şu anda öylede kalır çünktü tek marka değil htc sony motorola samsung lg vb birsürü destekçisi var gayet kaliteli bu cihazlar ben alsam tercihim tek markadan yana olmaz dı!
 

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi
Androidde bir kaç tane app-ı aynı anda açmak mümkünmü? Mesela Skype, MSN ve browser

----------Eklendi @ 15:32:25 ---------- Yazıldı @ 15:31:17 ----------

Samsung Galaxy-lerin kalitesi nasil? Bilen varmi?

----------Eklendi @ 15:34:02 ---------- Yazıldı @ 15:32:25 ----------

Kardeş hangi Android modelini tercih edersin?
 

Türe

Üye
tabiki android
 

mur@

Üye



----------Eklendi @ 15:44:15 ---------- Yazıldı @ 15:38:12 ----------

m

bunlar biraz pahalı ama


ama bunun fiyatı güzel tavsiye ederim daha birsürü var ama aklıma gelen bunlar!
ü
 
Belle nerde ?? daha belle gelmedi.1-2 kişide var.kesin olarak konuşamıyorum.c6-01'im 7 gündür garantide yakında belleli olarak gelir diye umuyorum.o zaman kararımı söylerim.
 

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi
HTC kalitesi nasıl? Çin üretimi galiba)))
 

Rich4arD

Üye
Samsung Galaxy S2 kalitesi nasıl?
Ben S II kullanıyorum ve telefondan çok çok çok memnunum. Android telefonlar arasında en iyilerinden birisi. Her açıdan mükemmel. Kamera olsun hız olsun internet tarayıcısı olsun ne dersen
 
Tepkiler: ilkin92

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi

Ben S II kullanıyorum ve telefondan çok çok çok memnunum. Android telefonlar arasında en iyilerinden birisi. Her açıdan mükemmel. Kamera olsun hız olsun internet tarayıcısı olsun ne dersen
Kardeş S II-de bir kaç app-ı aynı anda açık bırakmak oluyormu? Bide e-posta gelince haber veriyormu?
 

Rich4arD

Üye
Kardeş S II-de bir kaç app-ı aynı anda açık bırakmak oluyormu? Bide e-posta gelince haber veriyormu?
Eğer yanlış anlamadıysam örneğin GTA 3 oyunu açıkken Modern Combat oynayabilir miyiz?
veya Facebook uygulaması açık iken aynı zamanda twitter uygulaması da açık oluyor mu?
veya 4'ü birden veya tarayıcı falan..
İstediğin kadar uygulama açabilirsin aynı anda
Evet e-posta gelince haber veriyor.
 
Tepkiler: ilkin92

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi

O zaman süper.Teşekkürler

----------Eklendi @ 16:43:25 ---------- Yazıldı @ 16:42:29 ----------

GPS-de Nokia Map-daki gibi internetsiz çalışıyormu?
 

__xXx__

Üye
android bir numaradır evet htc arkadaşın dediği gibi tayvan malı ve gayette kaliteli cihazlar sunuyor piyasaya
 

Rich4arD

Üye
O zaman süper.Teşekkürler

GPS-de Nokia Map-daki gibi internetsiz çalışıyormu?
Rica ederim
Şimdi baktım mobil ağ ve wifi kapalı iken Google Maps'e girdim yalnızca konumunuzu belirlemek için wifi istiyor.
Onun dışında başka birşey için mobil ağ veya wifi istediğini görmedim
 
Tepkiler: ilkin92

ilkin92

Üye
    Konu Sahibi

Rica ederim
Şimdi baktım mobil ağ ve wifi kapalı iken Google Maps'e girdim yalnızca konumunuzu belirlemek için wifi istiyor.
Onun dışında başka birşey için mobil ağ veya wifi istediğini görmedim

Çok teşekkür ederim kardeş
 
Tepkiler: Rich4arD