Symbian 9.4 lü İphone :)))))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Symbian 9.4 lü İphone :)))))
Fazla bir şey söyleyemem allah aşkına sadece şu sitedeki ilginç telefonlara bakın

Site Bu


Bu da Symbianlı İphone
 
Ürünü oraya isleyen adam uçmus yada bisey bilmedginden x6 nin ôzlelliklerini yazmis
 
    Konu Sahibi
Valla arayıp sormadan bişi diyemem numarası orda var ama bende 0 kontör

----------Eklendi @ 14:41:07 ---------- Yazıldı @ 14:38:10 ----------

gerçi symbianlı iphone u da pek düşünemiyom ama
 
demek iphone 5 symbianlı olacakmış. Nokianın neden vazgeçti söylentilerinin sebebi belli oldu :
 
buna c6 cfwsi atılırsa nasıl olurdu acaba
 

caglet

Üye
fake değiller ama çin malı özelliklere bakın iphone 4 ün ekranı kaç inç :d bakın küçücük orda d çin malı yani
 
    Konu Sahibi
Herşeyi Anladımda İşletim Sistemini Anlamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...