sybian şirketi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tggs

Üye
    Konu Sahibi
sybian şirketi
symbian artık bitmiş anroid her gün yeni oyunlar online oyunlqr çıkarıyor symbianda tık yok napsak geçek mi anroide
 
Harbiden orda misin. Isciler işsiz kaldı. Meego nun iscileride sailfish diye bir sistem çıkardı. Nokia windowsa geçti. Android uctu
 

MaxipmaN

Üye
ben fruit ninja bt takılıyom
 

anık

Üye
tggs arkadaşım mesaj kutunu temizleyebilirmisin mesaj gönderemiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...