Sx1 için lütfen yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sx1 için lütfen yardım
mrb arkadaslar,telefonum kendiliğinden kapanı ve açılmıyor,açmak istediğimde karartılı biekran gelip sonra oda gidiyor,tamirci denedim ama nafile pek kullanılmadığı için iyi bi tamircide bulamadım.hard formatta denedim ama açılmıyor,bu telefonu açmadan kendim herhangi bi kabloyla yeni yazlım yukleyebilirmiyim acaba..?
yardımcı olursanız cok sevinirim,ustaların cevabını bekliyorum.şimdiden teşekkürler..
 
usb koblon varsa olabilir aama yazılımla oynadınmı önceden
 
    Konu Sahibi
Evet usb kablom ve cd'im var ve yazılımla hiç oynamadım,bu arada tekrar tesekkürler ilginiz için..

--------------- Ekleme ---------------

peki nasıl bi uygulama yapmam gerek..?
 
ya bu tamirci işi ya sistem coktü yazılım atılcak yada tuş filmi yada ekran fimi deyişcek bunlardan birisi ama tamirci şart ben bi arastırıyıom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...