sx1 de etı comcoder calısmıyo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sx1 de etı comcoder calısmıyo
slm ben SX1 me etı comcoder yukledım ama calısmıyo programı acınca <<<BETA EXPİRED>>>> Dıyor ve herhangi bir tuşa bastıgımda programdan cıkıyo... :help:
 
eti camcoder 2 i yüklediysen çalışmaz sx1 s6.1 dir eticamcoder s.7 istiyor bende ilk çıktığında çok sevinmiştim ama benim teldede çalışmadı.
 
eti camcorder güzel bir program değil kendi programını kullanır 1dk çekerim ama adam gibi çekmiş olurum... :artı:
 
ArkadaŞa Aynen Katiliyorum.İstersenİz Sessİz Modda Çekİn 10 Dakka Falan Çekİyorrr..yanİ Kendİ Programi Deneyebİlİrsİnİz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...