By_GaBLiN
Üye
-
Konu Sahibi
-
swype?skype?
belki onu dışı ama swype'a türkçe desteği geldi mi?
Niye F Bu devirde pek F kullanan kalmadı.Uygulama Güzel Bi De F Klavyesi Olsa Keşke
Niye F Bu devirde pek F kullanan kalmadı.Genelde okullarda var tabi sen kullanıyo olabilirsin..
Hmm ama operadan q ya daha alışmış olabılırsın gıbı sankı
Okulda öğrendik F klavyeyi ondan hızlı yazıyorum evde Q var F e çeviriyorum yazıyorum benim için farketmez ikisinde de iyiyim de f olsa bi başka olurdu tabii
Hmm ama operadan q ya daha alışmış olabılırsın gıbı sankı
Ozaman q dan devam
Orası Doğru Q Biliyorumda F De Olsaydı Daha Da HızlanırdımForumda Var Bi Tane Dayhand İnput F Klavye Swype Kadar İyi Değil
Ozaman q dan devam
fmi oha lojıtecht a4tech ble braktı f klawyeyı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?