swype f klavye

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
swype f klavye
arkadaşlar swype i f klavye yapabilme imkanımız var mı
 

bthn_997

Üye
belki onu dışı ama swype'a türkçe desteği geldi mi?
 

'Patron

Üye
Hmm şimdi baktım güzel bişeye benzıyo.
 
    Konu Sahibi
Uygulama Güzel Bi De F Klavyesi Olsa Keşke
 
    Konu Sahibi

Niye F Bu devirde pek F kullanan kalmadı. Genelde okullarda var tabi sen kullanıyo olabilirsin..

Okulda öğrendik F klavyeyi ondan hızlı yazıyorum evde Q var F e çeviriyorum yazıyorum benim için farketmez ikisinde de iyiyim de f olsa bi başka olurdu tabii
 

'Patron

Üye


Okulda öğrendik F klavyeyi ondan hızlı yazıyorum evde Q var F e çeviriyorum yazıyorum benim için farketmez ikisinde de iyiyim de f olsa bi başka olurdu tabii
Hmm ama operadan q ya daha alışmış olabılırsın gıbı sankı
 
fmi oha lojıtecht a4tech ble braktı f klawyeyı
 

'Patron

Üye
Renkler Ve zevkler Tarışılmaz
 
F klavye bizim millî klavyemizdir. 1940'lı yıllarda dilbilim uzmanları, dilimizi en rahat ve hızlı yazacak klavyeyi geliştirmek ve Q klavyenin yerine kullanmak için geliştirmiştir. Eğer biraz dikkat ederseniz Q klavyede Türkçe karakterler en sağa iliştirilmiştir. İngilizcenin hece kurulumu ve kelime yapısına göre düzenlenmiş olan Q klavyenin yerine, tamamiyle Türkçe hece ve kelime yapısına göre düzenlenen F klavye bu yüzden millî klavyedir. Eğer herhangi bir ezikliğiniz, kompleksiniz yoksa bu gerçeği gözardı etmezsiniz. Ben 27 yaşında bir Türk genci olarak 97'den beri aldığım bütün klavyelerin F olmasına özen gösterdim. Şu anda kullandığım dizüstü bilgisayarımın klavyesinin tuşlarını da F'ye çevirdim.

Eğer Türkseniz, klavye konusunda hassas olmanız gerekir. Eğer gönüllü sömürge iseniz Q klavyenizle size mutluluklar dilerim.
 
    Konu Sahibi
Bende liseye geçtim geceli kullanıyorum ve gerçekten çok kolay yazılıyor benim klavye Q ama ben F e çevirip yazıyorum gayette hızlı yazıyorum şu swypenin F klavyesi olsa iyi olurdu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...