Sürgülü Telefonlar

mka_pln

Üye
    Konu Sahibi
Sürgülü Telefonlar
ARKADAŞLAR BEN NOKİA 5300 KULLANIYORUM. AMA SÜREKLİ KORKUYORUM SÜRGÜSÜ ÇIKARSA BOZULURSA KOPACAK DİYE KORKUYORUM.
temizliği,kullanımı,yay sistemi,sürgünün bozulması
BU KONULAR HAKKINDA YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.

--------------- Ekleme ---------------

cevaplarınızı yardımlarınızı bekliyorum. hepinize teşekkürler
 
Tepkiler: woltrew
1 senedir e250 kullanmıyorumm ben bide kötü kullanırımm. düşe kalka telefonn sapasağlam 1 ylını geçirdi benle.
 

gsmelih

Üye
walla bende 6600 mı yoksa e250 mi alacagıma karar veremedim
 

gkayaalp

Üye
6600 görünümde hoş gibi geliyor ama e250 daha bi güzel her ikisini de kullandım. her ikisinde de kamera kalitesi bayağı düşük. n73 gibi bir telefon alman veya işine gelirse 350-400 tl arası 2.el n95 ler de mevcut .
 
e250 almada ne alırsa al kardeşim 5 para etmez bordu var fazla sürmez bozulunca anlarsın ne demek istediğimi
 

malaman

Üye
bende w910i var 2ye ayrılcak az kaldı. telefonu tutan 4 vidadan 2 si çıktı. Almayın sürgülü. Bantlayıp kullanıyorum.