Merhaba arkadaşlar.Bu temayı bugün başladım ve bitirdim.İlk temamı pardus için yaptım biraz acemice oldu ama git gide geliştiricem inşallah.Temanın duvar kağıdı xfce nin duvar kağıdıdır.Simge seti nokia nın simge setidir.Pardusun simge setini de yapıyorum.Şuan yarısındayım boyutları tam uymadığı için yeniden boyutlandırıyorum.
Tema Nokia nın s60 3rd sistemli modelleri içindir.
Tema sertifikalandırılmadan yüklenmiyor.Yükleyebilmek içn sertifikalandırmalısınız.Ben temayı tüm telefonlar için sertifikalandırmayı başaramadım.Eğer yapabilirsem sorunsuzca hiç birşeyle uğraşmadan yükleyebileceksiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız