Super Mario Run (ön kayıt)

    Konu Sahibi
Super Mario Run (ön kayıt)
Merhaba arkadaşlar biz küçükken süper mario oynardık yeni nesil bilmezler android için tasarlanmış ön kayıt açılmıştır ön kayıt yapmanzı için linki paylaşıyorum


 
ipade yukledim 3. levelden sonra 26 tl isteyince hemen sildim :-)
 
Atarideki yerini tutmaz bizim mahallede tek 1 arkadasimda vardi her hafta giderdik oynamaya [emoji58] babam almamisti bana [emoji26]

SM-G935F ile uygulamasından gönderildi.
 

Kerim157

Üye
Oyunun çıkış tarihi ne zaman?
 
    Konu Sahibi
mart ta çıkış yapılacak diye okudum
 
Tüplü tv gameboy mario mevcut bende o zevki halen daha yaşıyorum
 
Tepkiler: Kingmortall