"Süper cep" geliyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
"Süper cep" geliyor!
Sony'nin tüm hisselerini satın almasının ardından gelecek yılın yarısından itibaren Sony marka telefonları görmeye başlayacağız. Ancak ondan önce Sony Ericsson, en yeni telefonunu da kullanıcılarına sunmaktan geri kalmayacak gibi görünüyor.

Sony Ericsson'ın "süper telefon" olarak dillendirdiği LT28at, şirketin en üst düzey telefonu olacağı gibi, özellikleriyle de diğer model telefonlarından bir adım önde. LTE ağ teknolojisini destekleyen cihaz, bu sayede 3G'nin ötesinde internete daha hızlı bağlanabilirken, dahili kamerası ise piyasadaki birçok telefonun aksine 13 megapiksel.

4.55 inç'lik ekranı olan ve 720p çözünürlüğüne ulaşabilen cihazda WiFi, Bluetooth ağ teknolojileri de destekleniyor. LED flaşa sahip olan ve ön yüzünde de dahili kamerası bulunan bu süper telefonun Ocak ayında gerçekleştirilecek CES fuarında ortaya çıkması bekleniyor.
 
Tepkiler: technoshark
Desenize xperia ailesine b, 10 tane daha telefon eklenecek
 

serinaga

Üye
Mübarek telefondan çıkmış, başka ne dersen de ! 13 Megapixel bundan çok değil 10 yıl önce profesyonel Fotoğraf Makinelerinde olurdu YAW ... N'apmış bunlar böyle ? Ehhh eminim parasıda epeyce hatırı sayılırdır
 

SHS

Üye
N8 dan daha mı iyi
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Bu urunde sony erıcsson dıye cıkıcak demekkı ıyıymıs hadı bakalım nasıl bır urun olucak acaba merak ettım dogrusu özellikleri falan sağlam duruyor.
 

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Bende Sanımıyorum oyle olay yaratacak kadar tutacagını :S
 

cyber

Üye
Her alanda birinci olabilecek bi telefon gelsin görelim
 

61semih

Üye
galaxys3 ıle yakın zamanda cıkarsa çuvallar bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...