Sulu Göz ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sulu Göz ...


Kücükken Bu Sakızları Cignerken Gözümden Hep Yaş Gelir ve Suratım Ekşirdi

Şimdi Hiç Etki Etmiyor .. Acıyamı Alıstık Ne ?




 
Tepkiler: safara1, Godfather ve Tuğrul Kütükçü

Odysseus

Üye
Sulugözün de kalitesini düşürdüler. Nerde eski sulugözleeer
 

Candy

Üye
Bende çok severdim
 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1920015' Alıntı:


Kücükken Bu Sakızları Cignerken Gözümden Hep Yaş Gelir ve Suratım Ekşirdi

Şimdi Hiç Etki Etmiyor .. Acıyamı Alıstık Ne ?






aynen ağlatırdı resmen psikolojikti heralde
 

haltie

Üye
adı sulugöz ya ondan sende nostalji yapıoyn zaten komplekse girdik tam yaşlandığımı hissediyom bu konularla
 
    Konu Sahibi
Ayy Kıyamam Valla
Gercektenn Yenı Yenıı +
Şeyler Çıkıyor Artık

 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1928404' Alıntı:
Ayy Kıyamam Valla
Gercektenn Yenı Yenıı +
Şeyler Çıkıyor Artık


ewet melek abla huzurevi muhabbetine döndü
 
Ewet ya şimdi hiç işlemiyor
 
şimdi işlemiyor değil olay.olay şu :

küçükken ben yani 8-9 yaşlarındayken bundan alırdım bakkaldan o zaman çene kuvvetim olmadığı için ağzıma atar atmaz ısıramazdım biraz emmek zornda kalırdım bu yüzden o ekşi şey beni ağlatırdı.Öyle sanıyorum ki abilerim de öyle yapıyorlardı küçükken.Yani sizler de küçükken benim metodu uyguluyordunuz herhalde...artık atar atmaz çiğniyoruz şeker çok oldugu için ekşilik etkilemiyor...

acaba forumda bunun ticaretine bi başlasam ne
 
bence eskiden daha ekşi idi şimdi hiç şekerli sakız gibi
 
    Konu Sahibi

Allahınaa Kadar

Evet Burak Mantıklı Bi Cvp
 

haltie

Üye
™ мγdяєaм;1930745' Alıntı:
Allaaanaa Kadar


Evet Burak Mantıklı Bi Cvp

türkçemizi bozmuyorduk hani
 

haltie

Üye
adamı böyle yakalarlar işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...