Şu Hatayı Alıyorum

    Konu Sahibi
Şu Hatayı Alıyorum
iPhone 4'ü pcye takıyorum iTunes şu hatayı veriyor

"
Etkinleştirmeye çalıştığınız iPhone'da takılı bir SIM kartı yok."

bu hatanın çözümü nedir ve galiba tel sim kilitli
 
    Konu Sahibi
Hatayı atlattım hat takip kurulum yaptım bu tel fakat şöyle bir sorunum var wifi soluk gri renkde ve açılmıyor ve bu tel yurtdışında kayitli idi ve imei sorguladim north america yaziyordu burada sim takip kullanabilirniyim
 
Tabiki kullanabilirsin, wifinin sim ile ilgili olduğunu düşünmüyorum, sim açtırma olayı vardı o olabilir tam bir şey söyleyemem
 
    Konu Sahibi
Sim kilidi yok galiba sim taktım ve 4-5 diş çekiyor babam wifiyi yaptiracak ios sürümü 6.1.3