Şu Anda Napıyorsun?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Şu Anda Napıyorsun?
Ben okulda nöbetçiyim. Telefonla maxicep'te takılıyorum.
 
    Konu Sahibi
Beyaz TV deki Willem II - Ajax maçını izliyorum.
 

Dafny

Üye
Bitanemle konuşuyorum
 
    Konu Sahibi
Maxicep'te ne var ne yok ona bakıyorum.
 

.BlueTR

Üye
buraya mesaj yazıyorum
 
    Konu Sahibi
En iyisini yapıyorsun. Bende öyle pc de takılıyorum.
 

zaza

Üye
konuya mesaj atarken sevgilimi düşünüyorum
 
    Konu Sahibi
Maxicep, Facebook takılıyorum öyle.
 
Buraya mesaj atarken pcden tuvalette olcak halim yok maxide takılıyok
 

skader

Üye
uyku moduna geçtim nette son surflerimi atıyorum
 
    Konu Sahibi
TV8' de Bay Tahmin'i izliyorum.
 

zaza

Üye
pc başında uykusuzluktan geberiyorum
 
    Konu Sahibi
Karnımı neyle doyuracağımı düşünüyorum.
 

.BlueTR

Üye
Haydar Dümeni okuyorum(şaka şaka)
 

zaza

Üye
mesaj atıyorum belli değilmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...