joker olurmu yaw onu neresine koyacam zaten ufacık widget ikisini yan yana koysam anlaşılmaz yazı olarak yapacam başka bişey olmaz simge koyacam altına yine on off yazısı koyacam.
Rica ederim kardeşim ama senin sesin soluğun da hiç çıkmıyo walla forumdaki varlığını sadece tema paylaşımlarından anlıyoz hiç muhabbetin olmaz oldu temaları paylaşıp kayboluyon ortadan