Starsoft Ofw based Cfw [5800]

    Konu Sahibi
Starsoft Ofw based Cfw [5800]
Starsoft Ofw Based Cfw [5800]



Arkadaşlar cfw türkçedir resimlerde ingilizce olduğuna bakmayın eğer ingilizce ise dillerden türkçeyi seçin.





Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Yükledikten sonra rompatcher+ uygulamasına gidin ve istediğiniz modları aktifleştirin.
Yükledikten sonra mutlaka hafıza kartına ve telefona hard format atın.

Eğer türkçe karakter sorunu olursa rompatcher+ uygulamasından "open4all" yamasını aktifleştirin ve xplore uygulaması ile istediğiniz font (yazı) dosyalarını c/resource/fonts klasörüne atın eğer böyle bir dosya yolu yoksa siz oluşturun. (Eğer font dosyaları rar veya zip klasörü içinde ise xplore ile açmayın sadece taşıma işlemini xplore programı ile yapın.)

Jaf dosyaları görmüyorsa jaf programında yukarıdaki mcu ışığına basıp c00 uzantılı dosyayı, ppm ışığına basıp vo2 uzantılı dosyayı ve ape değişim ışığına basıp fpsx uzantılı dosyayı seçip flaşlıyoruz tabi bunları yapmadan önce dosyaları gerekli klasöre atıyoruz.

Link:
 
Son düzenleme:
Tepkiler: SakirtAbiler, _YldZEneS_ ve mısto61
Ustacım Ellerine Sağlık Symbiana Hala Destek Verdiğin İçin Keşke Hep Böyle Cfwler Paylaşılsa Eski Günlerdeki Gibi...
 
5800 olduğuna inanamadim. Cfw için
 
    Konu Sahibi
Ustacım Ellerine Sağlık Symbiana Hala Destek Verdiğin İçin Keşke Hep Böyle Cfwler Paylaşılsa Eski Günlerdeki Gibi...
Teşekkür ederim cfw benim değil ben sadece bazı hataları düzelttim o kadar başkalarının cfw lerini kullandım ben de destek verdim
5800 olduğuna inanamadim. Cfw için
Aynen tasarlayan arkadaş çok güzel yapmış flaş ev ekranı da cuk oturmuş
5800 olduğuna inanamadim. Cfw için
Denedin mı benim bilgisayarım windows8 nedense yapamıyorum flaşlama flaşlamanın ortasında hata veriyor bilgisayar kapanıyor telefon açılmıyor sonra nedenini anlayamadım
 
daha denemedim net snde 15 kb ile daha indiriyorum ve yarın aksam deneyecegim şimdi pc yok
 
Bi Deneyinde Banada Sonuç Bildirin Olmazsa C6-00'a Uyarlamaya Çalışırız
 
    Konu Sahibi
Ben denedim herhangi bir sorun yok sadece metin tahmini calismiyorBu ofw oldugu icin belki c6ya uyarlanamayabilirAma ufak tefek hatalar var muzik calarda seceneklere basinca ev ekranina atiyor onlari nasil duzelticem bilmiyorum cfw pek randimanli degil ama idare eder yani ram performansi cok iyi ve gorunusu de cok guzel
 
    Konu Sahibi
Ya yapilir belki ama nasil yapilir bilmiyorum bide tam olarak turkce degil cevrimici paylasim ve fotograf duzenleme turkce degil
 
ben bi kurcalarım t9u yapabilirsem haber veririm
 
Ustacım Demek İstediğim ; İçerisindeki Görsel Dosyaları Kopyalayıp C6-00 Ofw sine Yapıştırırız... Ustacım Demek İstediğim ; İçerisindeki Görsel Dosyaları Kopyalayıp C6-00 Ofw sine Yapıştırırız...
 
    Konu Sahibi
O zaman olabilir
 
cfw yi yükleyecektim abim pcye bişey yaptı galiba jaf ogm de olmuyor phoenix de de dosyalar gözükmüyor pc yarın aksam gidecek ne yapman lazım acil yardım
 
cfw yi yükleyecektim abim pcye bişey yaptı galiba jaf ogm de olmuyor phoenix de de dosyalar gözükmüyor pc yarın aksam gidecek ne yapman lazım acil yardım
 
    Konu Sahibi
Phoenix hic kullanmadim bilmiyorum
 
bütün programları kaldırıp tekrar kurdum oldu. Rofs 2 de v51 yazıyodu onu 60 yazdım oldu ama o ev ekranındaki yer seçmede o ikinci sıradakini seçtiğimde ev ekranı beyaz oluyor en büyük sorunum oflaş ev ekranı olmuyor
 
    Konu Sahibi
Neyi kasettigini anlamadim tekrar flashla belki duzelirCunku bende oyle bi sorun yok
 
yarın flaşlarım düzelirse kullanırımyok flaş ev ekranı hala çalışmadı bende eski cfw ye döndüm
 
    Konu Sahibi
Allah allah bende hic oyle olmadi neyse ben de suan ofw kullaniyorum ama cok sarj yiyor
 

manyaq28

Üye
hocam dosyaları jaf görmüyor
 

FGHT

Üye
Bende de flash ev ekranı beyaz oluyor. Bu sorunun bi çözümü yok mu?