Stardroid yazilimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neyse artik bosverelim gitsin biz bu isi hirakmaya karar berdik olmayacagi belli ido zaten !!!!!!
 

Osman_E

Üye
Star II'de 600 mhz işlemci olduğu nerde yazıyor ?
 
    Konu Sahibi
samsung offical internet sitesinde !!!!!
ve ayrica ben kodlamq yardimi ile mhz hizina bktim gercektende 600müs ogun 3d olan 6 mblik oyun yükledim oyunda hercekten cok güzelde ama hic donma olmadi !!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...