Stardroid yazilimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

15097

Üye
direk google play yap
 
koptum 7gb diyor ya

edit: haha 32 gb dedi şimdi de
 
    Konu Sahibi
1 nisan gecti ama ben genede sakayi yapiyim dedim :d
abicim siz ne ictinizde düsunemediniz herif bide 32 gb yükle diyor 1Mb hafiza yükleyemiyorum 32 gb yi nerden bulayim :d
 

Osman_E

Üye


Uğraşılıyor Stardroid için ama pek bi ilerleme kaydedemediler galiba Android 1.5 Kullanacaklarmış
 
    Konu Sahibi
bizim istedigimiz sadece android isletim sistemi
 
ne zaman biter bende istiyorum samsung star2 için
 
    Konu Sahibi
bitirmeye calisan arkadaslar var ! yalniz biraz uzun sürer !
 

15097

Üye
android 1.5 kullaniyormus.bunu guncellestirmek mumkun mu? mesela 2.1 yapmak?
 

Osman_E

Üye
android 1.5 kullaniyormus.bunu guncellestirmek mumkun mu? mesela 2.1 yapmak?

Daha 1.5 bile çıkmadı sakin olun 1.5'u bile kaldıracağı kesin değil 600Mhz işlemcilerde zor çalışıyor Starın işlemcisi 200 mhz uzun sürer bence
 
    Konu Sahibi
herhangi bir bilgim yok uzun zamandir sayfaya bkmadim !!!
googlede home stardroid yaz ordan bilgiler edinirsin zaten yazilim tamamlandiktan sonra o sayfaya yükleniyor !!!!
 

15097

Üye
daha önce bakmıştım o sayfaya daha sonra yine bakarım

---------- Eklendi @ 18:57:43 ---------- Yazıldı @ 18:56:54 ----------

Daha 1.5 bile çıkmadı sakin olun 1.5'u bile kaldıracağı kesin değil 600Mhz işlemcilerde zor çalışıyor Starın işlemcisi 200 mhz uzun sürer bence
o da doğru ama güncellense de hiç fena olmaz
 
    Konu Sahibi
yha tamamlasinlarda gerisi hic umrumda degil habgi androidi yüklüyorlarsa yüklesinler !!!!!!!
 

15097

Üye
yha tamamlasinlarda gerisi hic umrumda degil habgi androidi yüklüyorlarsa yüklesinler !!!!!!!
hareket sensörlü araba yarışı indirebilirsem android marketten süper olacak tabi ama önce android kurmaları lazım
 
    Konu Sahibi
bu konu neden 2. siraya düsmüs ???
 

Osman_E

Üye
Çünkü gereksiz Bence umudunuzu kesin. 200Mhz işlemciye android kursan bile açılması 1 saat felan sürer herhalde
 
    Konu Sahibi
kardesim star 2 600 mhz islemcil hizinda!!!! firmware ile tel hafizasida arttirsk süper hizli calisir !!!!
 

qradyant

Üye
Benden önce bi arkadaş yazmış zaten ama yine soyleyeyim! tamamen hayal ürünü moddan bahsediyorsunuz. mimkinati yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...