ssalknlas8ca9sh sdömvsd

ssalknlas8ca9sh sdömvsd


  • Kullanılan toplam oy
    44

mservank

Üye
oyy kanka düzgün yazışın ya böyle okuması zor oluyo
 

manyak!

Üye
ya gözlerimize yazık yaa düzgün yazın artıııkkkk
 

manyak!

Üye
aaay kıtra zınıttraba
 
    Konu Sahibi
iiki açmışım şu anketi haa
 
    Konu Sahibi
benim doğaçlamarım olmayaydı bu kadar prim yapmazdı
ado urğod ibat aknak hallawye nısaloas

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlaaaarrrr bakın ne bulduuuuuuummmmmmmmmmm

"ey edip adanada pide ye"

tersten okununcada düzden okuyuncada aynııııı
 

SelmanTE

Üye


alışkanlık yapıyo kop smileysini : pok: diye yazıcaktım az daha
 
    Konu Sahibi

"ey edip adanada pide ye"
 
teve

--------------- Ekleme ---------------

ssalknlas8ca9sh sdömvsd edecneb
 

manyak!

Üye
aaay ruğu nıdlıtak aralnub imednes