Splashscreen.mif Editleme Ve Svg Convert Eğitimi

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Splashscreen.mif Editleme Ve Svg Convert Eğitimi
Arkadaşlar merhaba genelde videolu eğitim hazırlamayı tercih ederim ama bu eğitim kısa olduğundan bu konuda çok soru geldiğinden bu anlatımı paylaşmayı uygun gördüm.Anlaşılmayan hususlarda bu başlık altında cevaplamaya çalışacağım.Faydalı olması dileğiyle

Bu Eğitimde ihtiyacımız olan Programlar

1-

2-Siscontents
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: grosmall, Alperen Şuayb, yaren_dede ve 3 diğerleri

asigsasi

Üye
teşekkürler abi ellerine sağlık en kısa sürede deneyeceğim
 
Tepkiler: Alperen Şuayb ve Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
teşekkürler abi ellerine sağlık en kısa sürede deneyeceğim
Rica ederim çok soru geldiği için anlatmaya çalıştım sıkıntı olursa burdanda yardımcı olurum en güzel yanı toplu çevirmesi
 
Tepkiler: asigsasi

Emre

Üye
Eline koluna saglık
 
Tepkiler: Nextman

Tuba

Üye
Eline sağlık
 
Tepkiler: Nextman
Eline sağlık, anlatım için teşekkürler ...
 
Tepkiler: Nextman
anlatım için teşekkürler abi akşam bir deneme yapayım
 
Tepkiler: Nextman

bayon

Üye
ya bu konuyla ilgili olmasada birşey sormak istiyorum ben bu splashscreenleri dedikleri yere atıyorum ama olmuyo( tel hackli) acaba yapmam gereken başka birşey daha mi var
 
Tepkiler: Nextman
ya bu konuyla ilgili olmasada birşey sormak istiyorum ben bu splashscreenleri dedikleri yere atıyorum ama olmuyo( tel hackli) acaba yapmam gereken başka birşey daha mi var

dostum joslogh mod yapman gerekli üst konu olarak mevcut bölümde
 
Tepkiler: baysal.onur

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eline sağlık, anlatım için teşekkürler ...
Rica ederim
anlatım için teşekkürler abi akşam bir deneme yapayım
Rica ederim Bahadır
ya bu konuyla ilgili olmasada birşey sormak istiyorum ben bu splashscreenleri dedikleri yere atıyorum ama olmuyo( tel hackli) acaba yapmam gereken başka birşey daha mi var

Joshlog mod uygulayıp kullanabilirsiniz.Sonrasında ?/Resource/Apps içine atmanız gerekli modu uyguladığınız bölüm hangisi ise tabi.Genelde burda sorun yaşanıyor.

Başka bir sorun daha yaşamıştım Rom patcher yamalarında aktfi etseniz bile sorunlu kopyalıyordu.Kurtuluş40 Cfw'nin son sürümünü deneyin.Olumlu sonuç alacağınızdan emin olabilirsiniz.
 
Tepkiler: baysal.onur

bayon

Üye
çok teşekkür ederim ilgi ve alakanıza
 
Tepkiler: Nextman
Süpersin abi eline sağlık
 
Tepkiler: Nextman