spiderman boz kullanımı yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
spiderman boz kullanımı yardım
Arkadaşlar ben de çin malı iphone var.Spiderman boz v2.50 programını
buldum ve bilgisayarıma kurdum.telefonumu bu programla bilgisayarıma nasıl tanıtırım?Bilen varsa yardım eder misiniz?

--------------- Ekleme ---------------

Spiderman box yazacaktım yanlış olmuş..
 
Tepkiler: kaan_kuki ve batmanlee7272
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...