asigsasi Üye Konu Sahibi RUKO' Alıntı: çok kasıyor bu prgram stabil değil teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... bende hiç kasmıyor nedense sende kasıyor ise kullanıp kullanmamak da sana kalmış
RUKO' Alıntı: çok kasıyor bu prgram stabil değil teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... bende hiç kasmıyor nedense sende kasıyor ise kullanıp kullanmamak da sana kalmış
ultraslan_66 Üye RUKO' Alıntı: çok kasıyor bu prgram stabil değil teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... c6 da çok kasıyor arkadaşım da denedi kastı ama n8 ve üstü modellerde şuanlık kasmıyor
RUKO' Alıntı: çok kasıyor bu prgram stabil değil teşekkürler. Genişletmek için tıkla ... c6 da çok kasıyor arkadaşım da denedi kastı ama n8 ve üstü modellerde şuanlık kasmıyor
asigsasi Üye Konu Sahibi ultraslan_66' Alıntı: c6 da çok kasıyor arkadaşım da denedi kastı ama n8 ve üstü modellerde şuanlık kasmıyor Genişletmek için tıkla ... ben 701 fp2 kullandığım için baya akıcı kasabilir nokia 500 de hiç çalışmıyor
ultraslan_66' Alıntı: c6 da çok kasıyor arkadaşım da denedi kastı ama n8 ve üstü modellerde şuanlık kasmıyor Genişletmek için tıkla ... ben 701 fp2 kullandığım için baya akıcı kasabilir nokia 500 de hiç çalışmıyor
yaren_dede Üye teşekkürler isa bazen menuye girip çıkarken kasıyor ama zaten kullanmıyorum sorun değil
asigsasi Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: teşekkürler isa bazen menuye girip çıkarken kasıyor ama zaten kullanmıyorum sorun değil Genişletmek için tıkla ... rica ederim dostum
yaren_dede' Alıntı: teşekkürler isa bazen menuye girip çıkarken kasıyor ama zaten kullanmıyorum sorun değil Genişletmek için tıkla ... rica ederim dostum
Plesk234 Üye C6 Nın rami az oldugundan Kasıor arkadslar.Diğer Telefonlarda öyle deil.zaten bi menüde kasma var.
yaren_dede Üye anil41kocaeli' Alıntı: bende 1 gram kasma yok Allah Allah Genişletmek için tıkla ... kassada kasmasada biz kişiselleştirmeye alışmışız yani bu uygulama bize yaramaz boşver sen
anil41kocaeli' Alıntı: bende 1 gram kasma yok Allah Allah Genişletmek için tıkla ... kassada kasmasada biz kişiselleştirmeye alışmışız yani bu uygulama bize yaramaz boşver sen
n8 refresh Üye asigsasi' Alıntı: maxipda bölümünde turkce olarak mevcut Genişletmek için tıkla ... teşekkürler
asigsasi Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: kassada kasmasada biz kişiselleştirmeye alışmışız yani bu uygulama bize yaramaz boşver sen Genişletmek için tıkla ... ileri de ben lumia almayı düşünüyorum dediğin gibi kişiselleştirmek o zaman tuhaf gelecek - - - Eklendi - - - 5800noki' Alıntı: teşekkürler Genişletmek için tıkla ...
yaren_dede' Alıntı: kassada kasmasada biz kişiselleştirmeye alışmışız yani bu uygulama bize yaramaz boşver sen Genişletmek için tıkla ... ileri de ben lumia almayı düşünüyorum dediğin gibi kişiselleştirmek o zaman tuhaf gelecek - - - Eklendi - - - 5800noki' Alıntı: teşekkürler Genişletmek için tıkla ...
yaren_dede Üye asigsasi' Alıntı: ileri de ben lumia almayı düşünüyorum dediğin gibi kişiselleştirmek o zaman tuhaf gelecek - - - Eklendi - - - Genişletmek için tıkla ... lumia biraz kullandım ama biraz garip geldi bana ama galaxi s4 süper olmuş yani kasası bile yeter adamlar bu işi biliyor
asigsasi' Alıntı: ileri de ben lumia almayı düşünüyorum dediğin gibi kişiselleştirmek o zaman tuhaf gelecek - - - Eklendi - - - Genişletmek için tıkla ... lumia biraz kullandım ama biraz garip geldi bana ama galaxi s4 süper olmuş yani kasası bile yeter adamlar bu işi biliyor
asigsasi Üye Konu Sahibi yaren_dede' Alıntı: lumia biraz kullandım ama biraz garip geldi bana ama galaxi s4 süper olmuş yani kasası bile yeter adamlar bu işi biliyor Genişletmek için tıkla ... seni android çi seni
yaren_dede' Alıntı: lumia biraz kullandım ama biraz garip geldi bana ama galaxi s4 süper olmuş yani kasası bile yeter adamlar bu işi biliyor Genişletmek için tıkla ... seni android çi seni
yaren_dede Üye asigsasi' Alıntı: seni android çi seni Genişletmek için tıkla ... içimizdeki androidçiler
coolasker54 Üye sürekli aktivasyon hatası veriyor. İnternet bağlantınızı kontrol edin diyor. hem wifi ile hemde mobil veri ile denedim.
sürekli aktivasyon hatası veriyor. İnternet bağlantınızı kontrol edin diyor. hem wifi ile hemde mobil veri ile denedim.