Spb Shell 3d 1.02(2505) S^3 Signed Version

arkadaşlar telefonum nokia 500 sis dosyasını yükledim fakat uygulama açılmadı..bilen birisi neler yapılması gerektiğini açıkça yazabilir mi rar dosyası filan bulamadım
 
arkadaş konuyu güncellemiş spb yi aç ilk kodu gir bu arada wifi yada mobil veri açık olsun
 

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
sis dosyasını yükledik ten sonra programı açtığın zaman şifre isteyecek

B83K-AE3C-6WY2

bu şifreyi gir açılır
 

0343434

Üye
Çok güzel bir uygulama.Teşekkürler.
 

arslanla

Üye
isa uygulamayı açtım ama kapatamıyorum nasıl kapanıyor bu meret?
 
ALLAH razı olsun kardeşim ben bu uygulamayı 1 senedir bekliyorum soununda kırabilmişler teşekkürler..
 
fontu eski haline çevirmese güzelde işte
 

Anil-D

Üye
tesekurler metyuu abi turkce yaparmısın
 
çok teşekkürler abi ne zamandır bekliyordum bunu.türkçeyede çevirebilirsen çok daha iyi olur.eline sağlık.
 

sbilen

Üye
gayet güzel tşk.
 
Çok teşekkürler. Bide türkçe olsa daha iyi olur.
 

metyuu

Üye
tesekurler metyuu abi turkce yaparmısın

bugün söyle bir baktım uygulamaya birazı rsc de çoğu exe de çevrilecek kelimlerin, yarın bir deneyeyim başarabilirsem çevireceğim inşallah, biraz zaman alabilir.
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
bugün söyle bir baktım uygulamaya birazı rsc de çoğu exe de çevrilecek kelimlerin, yarın bir deneyeyim başarabilirsem çevireceğim inşallah, biraz zaman alabilir.

tamam dostum zaman alsın bekleriz