SPB MOBİLE SHELL 5.0 video harika

BL@DE02

Üye
    Konu Sahibi
SPB MOBİLE SHELL 5.0 video harika


arkadaşlar bu nezaman gelir acaba mükemmel ya sonuna kadar izleyin yok yok içinde telefon değil robot her şey 3d
 
inş en kısa zamanda gelmesini bekliyoruz
 

yilan53

Üye
bu program mı yoksa farklı bir işletim sistemimi
 

pRime.

Üye
Android için bu yalnız. Symbiana gelmesi vakit alabilir.
 

SPLNTR

Üye
gameloft gibi s 3 ü bekleteceğini sanmıyorum çıktığı gibi gelir
 

bugli

Üye
spb shell 5.0 symiban için zaten yok mu? kullanıyordum ben 2 hafta öncesine kadar. Şimdi voyager homescreen kullanıyorum daha kullanışlı diyebilirim
 

SPLNTR

Üye
5.00 henüz çıkmadı diye biliyorum
 

co123

Üye
Sadece ağzım açık izledim sonuna kadar ve video sonunda n8 için de olduğunu o n8 i görünce dünyalar benim oldu sanki
 

Anußis

Üye
symbianda çalışan kafasızlar yan gelip yatacaklarına bunları symbiana uygulasalar ya program falan hiç gerek kalmaz
 
arkadaşlar bu program vardı zaten ben kullandım ve kaldırdım telefon n8
 
harika ya adamlar yapmış bilmiyorum diğer arayüzler nasıl ama bence en iyisi SPB MOBILE SHELL...
 

01kubi

Üye
Android için bu yalnız. Symbiana gelmesi vakit alabilir.
kardeş filmin sonunu seyretmemişsin

--------------- Ekleme ---------------

spb shell 5.0 symiban için zaten yok mu? kullanıyordum ben 2 hafta öncesine kadar. Şimdi voyager homescreen kullanıyorum daha kullanışlı diyebilirim
SPB MobileShell v3.7.2 Build 673 S60v5S^3 SymbianOS9.x Signed Regged By zAWS! bu sürümdür 5,0 daha çıkmadı.
 

pasha14

Üye
Ben bu programı 5800'da kullanıyordum cidden çok güzel S^3'e gelmesi biraz zaman alabilir ama şundan eminim ki v5ten daha güzel olacaktır..
 

mmtazz

Üye
lınk warmı ındırıp deneyebılcegımız
 

Emre-45

Üye
İnşallah bir an önce gelir..
 

KayraBey

Üye
3D gerçekten harika olmuş.Kullanıyorum ve memnunum.