Söylemesi Ayıp Benim Garaj

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Söylemesi Ayıp Benim Garaj





linke tıklayın ve benim GaRaJı görün...
 

gknky

Üye
daha önce verilmişti kardeş
 
Daha önce görmüştüm ben bunu. Niye yabancı gelmiyor diye düşünüyordum.
 

hidayet

Üye
arabalara bakınca içi eriyor insanın ne arabalar ama
 

jöly

Üye
güzel kolleksiyon sakıncası yoksa gri olanı birkaç gün ödünç alabilirmiyim?
 

kikaksk

Üye
güsel güsel cokk güsel...
 

[EmRaH]

Üye
<div class='quotetop'>(jöly &#064; Apr 6 2006, 09&#58;04 PM) [post=310927]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
güzel kolleksiyon sakıncası yoksa gri olanı birkaç gün ödünç alabilirmiyim?
[/b][/quote]
o buz mavisiydi ama
 

KaKa

Üye
yaw olum sende dogan gorunumlu şahin warmı bikere &#33;?&#33;?&#33;?&#33; kotu olum ne bole oyuncak gibin..
 

[EmRaH]

Üye
<div class='quotetop'>(KaKa &#064; Apr 6 2006, 09&#58;22 PM) [post=310941]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw olum sende dogan gorunumlu şahin warmı bikere &#33;?&#33;?&#33;?&#33; kotu olum ne bole oyuncak gibin..
[/b][/quote]
kaka gecen sende ayn1 tür espriler yap1yordun hala ayn1s1n
 

turgay89

Üye
emrah sakin yaa bi dovmediin kaldı milleti..
 

Enginsu

Üye
_aTTrA_ birkeresinde haciz şakası için kullanmıştı bu resmi...
 

msw

Üye
gri olanı alabilir miyim şu arkadan 4. olan
 

Caine

Üye
bende belki benim garajdan güzel ve büyüktür diye düşünmüştüm
 
Siz resimlerine bakın.Ben o Ferrari denilen makinayı sürdüm.Çok maniac bişey.Umarım siz de sürme şansına sahip olursunuz.
 

crows

Üye
off offff offf arabalara baak
 

G_Unit

Üye
hatırlıorum bunları ama yine de saol
 
Güzel bi garaj ama orda bi eksiklik war bikere o garajda doğan yok sahin yok murat yok bu arabaların olmadığı garaja garaj demem ben
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar bana 2 tane yeter gerisinin hepsi benden size hediyen olsun.. güle güle kullanın...




 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...