Şöyle bi baktım da telefonuma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Şöyle bi baktım da telefonuma
acaba hata mı ettim 808 almakla diye düşündüm epey.
Sonra biraz daha düşündüm . Geçmişe baktım . Onlarca telefon kullandın sana kalan ne oldu dedim .
Onlarca oyun oynadın program yükledin . Şimdi hepsini unuttun .
Sana kalan resimler ve videolar . Şimdiki teknolojinin çok gerisinde kalan resimler videolar .
Bakarken ne güzel günlerdi ulan keşke biraz daha kaliteli görünse dedim . Hatta uydurma netleştirme programları bile aradım .

Şimdi ise çektiğim videoyu resmi rahat gösteren bi bilgisayarım bile yok . (i3)
Ne bileyim ölçütleri bozmayacak , mb düşürmeyecek bi site bile bulamıyorum yükleyecek .


Sanırım gelecekte ki Ben'e en güzel hediye bu oldu .
 
Tepkiler: umt07 ve repcic

keys1903

Üye
hayata guzel bır bakıs
 
Tepkiler: technicker
valla güzel bir bakış açısı.tebrik etmek gerek
 
Tepkiler: technicker
İlk aldığım Nokia bir telefon vardı.Kızılötesi ile dosya aktarımı yapılabiliyordu.Çok resim çekmiştim.Önemli resimlerdi hemde.Geçen aylarda onları faceye zorlukla atıp,oradan pcye kaydettim.Bende dedim keşke daha iyi olsaydı diye.Çok güzel yere temas etmişsin.
 
Tepkiler: technicker

sanalben

Üye
kullandığımız telefonlarda zaman kazandırması çok önemli sonuçda her telefon iyi yada kötü resim çekiyor ama sırf resimler ve videolar için hayatından boş boş vakit yemek iyi değil
 
    Konu Sahibi
kullandığımız telefonlarda zaman kazandırması çok önemli sonuçda her telefon iyi yada kötü resim çekiyor ama sırf resimler ve videolar için hayatından boş boş vakit yemek iyi değil

Her telefon iyi veya kötü resim çekiyor diye bakmıyorum olaya .
Her telefon iyi veya kötü zaman kazandırıyor diye bakıyorum .
Bir iki sene sonra da hurdaya çevireceğim bi telefondan bana kalacak şeylerin en iyi kalitede olması önemli .
 

sanalben

Üye
o bir iki sene sonra çok daha iyi bi hayatın bile olabilirken bana kalıcak 2 resim 2 video işe yaramaz bence
 
    Konu Sahibi
o bir iki sene sonra çok daha iyi bi hayatın bile olabilirken bana kalıcak 2 resim 2 video işe yaramaz bence

Ölümsüzleştirmem gereken güzel anlarım olduğu için bana kalacak olan ( tanesi 10 mb'ın üstünde ) o resimler önemli.
Bilhasa oynayacağım hd oyunlar ve caf caflı programlar zaman kaybından başka birşey değil bence .
 

MrExpert

Üye

Önemli olan telefonun bana ne bıraktığı değil hayatımı nekadar kolaylaştırdığı önemlidir Çektiğin fotoğrafın boyutu 10mb demişsin ben 320 tlye aldığım nikon fotoğraf makinesininde çektiği fotolar 10-20mb arası
 

sanalben

Üye

sana kalıcak şeylere bakarsan bu resimler bu dünya hep geçici eğer kendini mutlu edemiyorsan resmin hiçbi anlamı kalmaz ve madem resim o kadar önemli al bi fotoğraf makinesi yanınada nokia 3310 kullan bakalım ne kadar mutlu olucan
 
bro sen hayata nerden bakıyon ya .d.d
 
Bu telefon hizli ve seri olsun da zaman kaybetmeyeyim mantigini anlamiyorum. Goren duyan da holding yonetiyor sanir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...