Uygulama [SORU] Hangisi daha iyi?

    Konu Sahibi
[SORU] Hangisi daha iyi?
arkadaşlar jb yükledim tr romunu memnun olmadım arkadaş alman romunu yükle dedi yükledim üstüne de lite rom kurdum ama bildirim çubuğunu falan beğenmedim. Siz hangi romu yüklediniz hangi custom romu yüklediniz hangisi daha stabil ve şarjı uzun gidiyor söylerseniz hem ben yararlanırım hemde arkadaşlar
Teşekkürler.
 

gb 1.2 ghz oneririm saglam oyunlari kasmadan oynarsin

ornek : nfs mw
 
    Konu Sahibi
gbye donmek istemiyorum garip geliyor.
Lite rom dan memnunumda bildirim çubuğu saydam düzeltmenin yolu yok mudur?
 
Gb garip geliyosa telefonuna launcher yukle en stabili gb
 

Emre_o6

Üye
Slim Bean dene şarj konusunda performans konusunda memnun kalırsın.