sony xperia neo v

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
sony xperia neo v
arkadaşlar birçok kişinin önerisi üzerine sony xperia neo v almaya karar verdm.ama dahili belleği aklımı karıstırdı.Oyun filan oynayacağım için bi sıkıntı olur mu.Ya da oyunları hafıza kartı üzerinden filan oynayabilir miyim?

Telefonu kullanan arkadaşlarda varsa memnunlar mı?
 
320 mb HD oyunları oynamana yeter. Zaten data dosyası SD karta yükleniyor.
 
Problem olmaz merak etme Tabi yanında verilen hafıza kartı yerine en az bi 8 GB hafıza kartı almalısın
 

alien97

Üye
ayarlardan uygulamaları yönet seçeneğinden telefon hafızasında uygulamaları sd karta taşı dersin olur biter.
 
    Konu Sahibi
tamam teşekkür ederim arkadaşlar artık alma zamanı geldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...