Sony Ericssonlar için Program Arşivi

süpersin ya.birde şu TV programı nasıl çalışıyor ? birşey doluyor gibi ama dolmuyor :S
 
arkadaşım gerçekten müthiş bir paylaşım ellerine sağlık
 

steve321

Üye
süper yapmışsın eline koluna sağlık
 
Allahınıza kurban sızın be yahu on numara bırpaylasım
 
paylasım için cok teşekkürler.. bende g705 var yeni aldım bu ingilizce türkce sözlük ile msn dosyasını attım ama telefonda bulamadım yok yani..nasıl çalıstırcam bi yardım lütfenn winrar attım olmadı slmlar...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çıkarıp attığın zaman veya çıkarmadan attığın zaman olması lazım ... Bazıları çıkarmadan atınca destekliyor çünkü ...
 
Kovboy arkadaşım linki kontrol edermisiniz dosyalar silinmiştir diye mesaj çıkıyor,indiremiyorum dosyaları.(paket1 ve 2)Ayrıca emeğine sağlık tşk.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kontrol ettim hiçbir sorunla karşılaşmadım
 

rebelda

Üye
Çok eski olduğu için silinmiş paket 1 ve 2.