Sony Ericssonlar için Program Arşivi

eline sağlık manyak programlar war burda peki bişi sorcam TV programı kaç kontör yiyiyor ücretlendirme nasıl wodafonda?

--------------- Ekleme ---------------

ya bu msn indirdimde bir sürü dosya war çinde we 3 tanede klasör war ben bunların hepsini mi tele atacam? bi yardımcı olurmusun
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tv programı kaç kontör yiyor o hattının ücretlendirilme biçimine bağlı ... 200kb 1 kontör gibi mesela ... java logosu olan dosyayı atıyorsun eğer yok ise winrar lı dosyayı direk atıyorsun telefona
 
Eline Koluna Sağlık Kardeş Çok teşekkür ederim!
 

ammot

Üye
hacı sper hiç biyerde böle bişi yoq
 

talhaca

Üye
güzel paylaşım emeğine sağlık kardeş
 

bab05

Üye
emeğine sağlık cok güzel.
sony ericson p910i modeli için türkçeleştirme varmı? yardımcı olursanız sevinirim.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
RİCA EDERİM ...
Benim bu konuda bilgim yok ama bu bölüme yardım konusu açabilirsiniz : Sony Ericsson
sol üst köşeden konu ekle butonuna basarak konu açıyoruz ..
 

yakuza16

Üye
acayip bi çalışma olmuş çok işime yaradı çok saol
 

odan53

Üye
ellerine sağlık kardeşim cok işime yaradı bunlar
 

Silinen Üye 904751

Kapalı Hesap
Manyak ötesi süper programlar... ellerin dert görmesin kardeş
 

sefayoq

Üye
cok guzel bi paylasim tesekkurler