Sony Ericssonlar için Program Arşivi

Kardeş bir de şey yok mu ya? K750i için bir mp3 çalar? 176x220 ekran çözünürlüğünde yani. Şöyle çalarken çubuklar göstersin, albüm kapağı olsun. bir de sadece açılırken bir kaç kez okunma onayı istesin.
 
olsa bende çok isterim bulan varsa link versin tamamı

----------Eklendi @ 11:21:09 ---------- Yazıldı @ 11:16:59 ----------

bu arada bluetooth messenger belesdemi
 

mesuteyc

Üye
teşekkürler... çok işime yaradı.
 
eline sağlık teşekkürler paylaşımın için bana lazım olanları aldım...
 

velvet

Üye
Saygı değer değerli yönetici yüreğine sağlık sağol teşekkürler