Sony Ericssona 2 güzeL Tema

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SlashGun

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericssona 2 güzeL Tema


Sony Ericsson tellere 240x320 Ekran çözünürlüğünde
Muhteşem 2 Tema kendi telefonumda
bulunmaktadır.Denenmiştir
Bir sorun yoktur ..


Yapacağınız her yorum edeceğiniz her Teşekkür Size bir sonraki dosya
paylaşımımda beni iştahlandıracaktır.Ama siz sadece indiripte ''Aman
bide yorum mu yazacağım'' derseniz.Birdahaki girişte benden bir
konu bulamayabilirsiniz.Haa bu bir tehdit değil.
''Sadece bir öneri ..''

Nede olsa ''Emeğe saygı göstermeyenin , Emeğine saygı duyulmaz''
 
Tepkiler: cemee61 ve jeff hardy

SlashGun

Üye
    Konu Sahibi
Birşey Değil Kardeşim ..
Her Zaman
 
kardş iconları nasıl değiştircez bulamadım yaa bi sürü icon war yardım et hani telefonnda denemiştin söyle bende yapıyım iconları değiştirmek için ne yapcaz
 

SlashGun

Üye
    Konu Sahibi
kardş iconları nasıl değiştircez bulamadım yaa bi sürü icon war yardım et hani telefonnda denemiştin söyle bende yapıyım iconları değiştirmek için ne yapcaz


Eyüp .. Yanlış yere yazıyon ya Dostum
Benim konum 2 güzeL tema ..
Dikkatli bak konuya ..
 
 

SlashGun

Üye
    Konu Sahibi
 
tamam bilen bi telefoncu filan araştırcam inşallah bulurum saol internetim sınırsız olsa uğraşcamda bi sürü program indiriyorsun olmuyo bi telefoncuda yaptıtırırm artık çok saol
 

SlashGun

Üye
    Konu Sahibi
Birşey değil kardeşim benim
Bu karar senin hakkında en hayırlısı .. Sen bi
danış sor et .. Hem senin telin iconları kötümü yaf .. Nesi varki
W910i nin İconları güzeL bence ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...