Sony Ericsson Xperia Neo V

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Xperia Neo V
Bir tanıdıktan 0 çizikli 23 ay garantili Xperia Neo V Beyaz alıcam. 600 TL Nakit. Bence kaçırmamam lazım ama yine de bi fikrinizi danışayım dedim. (:
 

ByYlmzZz

Üye
fiyat gayet güzel al hocam bende aynı şekil 600'e almıştım..
 
1 aylık telefonu neden 600'e satıyor.Bide bunu araştır dostum.Herhangi bi sıkıntısı falan olabilir telin.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Bencede niye sattığını sor. Sebebi geçerliyse al.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...