Sony Ericsson Themes Creator v4.07

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

bayirr

Üye
yahu bu bulduğumuz şeyleri nasıl indiriyoz bi anlaya bilsem
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İndir yazsına basıp indirmeye başlıyorsun... Nesini anlıyamadın acaba ?
 
Mükemmel bir paylaşım.Çok teşekkürler.
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 

ekol_19m

Üye
emeğinize sağlık arkadaşlar
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 
s.a ben de sony ericson k810 var ama bu tel le ilgili msn programı bulamadım eger biliyorsanız link bekliyorumm ....şimdiden tşk ederim
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim...
 
c902 yle uyumlu mu degilse onun için böyle bi program varsa link rica edebilirmiyim
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
SE kullanmadığım için bilemiyorum. Deneyip görürseniz sevinirim.
 
çalışıyor daha doğrusu güncelleyip çalışıyor çok teşekkürler bi konu var aslında daha önemli o benim için değerli moduma bi sorayım dedim benim c902 im almanyadan o2 diye bi hattın sistemiyle geldi sim kilidi kırdırdırdım ama telefonu güncelleyemeyiyorum bi yardımcı olursanız şimdiden çok teşekkür ederim