metintekin
Üye
Originally posted by Gokhan43@Oct 31 2005, 06:57 PM
Kameradan başlarsak , kamera Cof , Flaş yok.
Symbian 9.1'in göçtüğü haberleri var bu yüzden de çıkışı ertelendiği haberleri ortada.
4 GB Sabit Diskin ne kadar dayanıklı olacağı ( Darbe vs. ) mechul.
Bunun gibi bir çok şey konuşuldu tartışıldı , hepimiz kritize ettik yani N91'i , kısaca sınıfta kaldı benim ve benim gibi bir çok arkadaşımın gözünde
[post=202971]Quoted post[/post]
Originally posted by face1tr+Oct 31 2005, 08:08 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(face1tr @ Oct 31 2005, 08:08 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-Gokhan43@Oct 31 2005, 06:57 PM
Kameradan başlarsak , kamera Cof , Flaş yok.
Symbian 9.1'in göçtüğü haberleri var bu yüzden de çıkışı ertelendiği haberleri ortada.
4 GB Sabit Diskin ne kadar dayanıklı olacağı ( Darbe vs. ) mechul.
Bunun gibi bir çok şey konuşuldu tartışıldı , hepimiz kritize ettik yani N91'i , kısaca sınıfta kaldı benim ve benim gibi bir çok arkadaşımın gözünde
[post=202971]Quoted post[/post]
Ben de diyorum ki , demek ki pek fazla telefon tanımıyorsun ki gözünde en iyisi N91
Originally posted by metintekin@Oct 31 2005, 06:58 PM
bencede N91 bu telefonu 2ye katlar 4le çarpar
isterseniz bi anket açalım P990 mı N91 mi?
[post=202972]Quoted post[/post]
Originally posted by face1tr@Nov 5 2005, 08:59 PM
@DoKuZuNCuKaPI
accelerometer özelliği dediğin gibi birçok alanda kullanılan geniş bir kavram. ancak nokia accelerometer özelliğini microdriverların içine entegre etmeyi başarmış.. belki kağıt üzerinde basit bir fikir zaten bilgisayarlardaki harddisklerdede 90 ların başından beri kullanılıyor. ancak böyle bir teknolojiyi küçücük bi cep telefonu içine uyarlamak kolay değil.. bakınız apple ipod, Creative NOMAD MuVo² gibi microdriver kullanan aletlerde accelerometer yok. bu teknolojiyi microdriver içine entegree eden nokia dır. nokia lastikçidir, kalasçıdır ama son dönemde özellikle çıkacak telefonlara baktığımızda (n91, n92, n71 ..vb) gerçekten iiği işler çıkarıyor.
[post=204671]Quoted post[/post]
Bu olay büyütülecek kadar bir fark yokmuş hem p990i'nin ekran çözünürlüğü daha yüksekOriginally posted by agaydemir@Nov 8 2005, 11:16 PM
ekran boyutuna cok takmayın o kadar da küçük degil
asagıdaki linki incelermisiniz?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[post=206689]Quoted post[/post]
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?