vocky
Üye
Originally posted by vocky@Oct 20 2005, 04:06 PM
sevgili kardeşlerim merhabalar,
şimdi bence bu konuda en iyi yorumu yapacak olanlar p910i kullananlar olacak yada aslında p serisi kullananlar olacak. bence telefon p910i nin tüm eksik yanlarını tamamlıyor. 9.1, 2mp kamera, radyo gibi eksikliklerden bahsediyorum; fakat bende bir p910i kullanıcısı olduğum halde bu telefona bi türlü kanım ısınmadı. ben telefonumda en çok film izlemeyi seviyorum ve buda bu kocaman ekranda harika oluyor. ayrıca birde internet sayfalarında bu ekranında özelliğini kullanarak tam sayfa gezinebilme imkanı. şimdi bu 990 da bu işler bence biraz zevk olmaktan çıkacak. telefon hoş ama bi kardeşinde dediği gibi isminin başındaki p harfine pek yakışmıyor.
n91 ile kıyaslayanlara ise şap ve şeker elma ve armut diyorum...
n91 biçok şeyin sonu olacak. ben bu n91 i nasrettin hocanın bindiği dalı kesmesi gibi görüyorum ya...
neyse...
herkese saygılar
volkan.joy@gmail.com
[post=195183]Quoted post[/post]
Originally posted by ChaLLenGeR@Oct 17 2005, 07:30 PM
Herkes SE'den yana.
[post=193448]Quoted post[/post]
Originally posted by Gokhan43@Oct 31 2005, 05:39 PM
N91 :eksi:
[post=202882]Quoted post[/post]
Originally posted by Gokhan43@Oct 31 2005, 06:45 PM
Bizler çok önceden konuştuk bunları , o yüzden kısaca kötü diyebilirim
[post=202957]Quoted post[/post]
Originally posted by Gokhan43@Oct 31 2005, 06:47 PM
Forumlarda arama yaptırırsak ;
[post=202960]Quoted post[/post]
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?