Sony Ericsson Media Studio v3.1

heycell

Üye
ulan aktivasyon keyi yok nie dalga geçion yoksa key yok de

--------------- Ekleme ---------------

Sony Ericsson Media Studio v3.1 key bulan var mı?
 

AsD1992

Üye
Eyv. Dostum EmeğiNe SağLıK..
 
ya bişi soracagım knt falan gitmior dimi diziler falan izlerken bide ben dosyayı indirdim telefonuma attım ama açmıyor telefon j790i yardım edinnnn
 
arkadaş nasıl yapacağız konuyu anlatırmısın ?????
 

dj-61

Üye
hanki akla hizmet pc programını telefona atıp calışdırmaya uğraşıyorsun ki... hem bu program ****** varmı bende var ****** hata veriyor calışdırabilen varsa programı seri no yu bizimle paylaşırmı yada ben nasıl bunu calışdıracam yardım ederseniz sevinirim..

--------------- Ekleme ---------------

la bir iş yapmış gibi birde kendinle övünüyor , bir halta yaramıyorki hani program şifresi o kadar kişi sormuş insan bir cevap verir bunlara.. senin yapacağın işinde ben daaaa.... yöneticiden konunun silinmesini rica ediyorum, boşuna girlilik yaratılmasın yeterince cöplük oluşdu zaten ve bir daha konu hakkında fikri olmayan kişiler konu acmasın insanların boşuna zamanını harcamasın.