Sony Ericsson K800i

free

Üye
toparlarsak;
-k790 ve k800de uçuş modu var
-k790da edge-k800de 3g var
-k790 ve k800 kamerasında
3.2 mp,xenon flaş,autofocus,macroçekim,titreşim önleyici,kırmızı göz etkisi azaltıcı,cybershot,bestpic[9 poz çekip beğendiğini seçip diğerlerini silme] var

 

zoom

Üye
k800i yi geç 3g yi kim napcak k790

ama joystick yerine navigasyon tuşu ola daha güzel olurdu bence
 

abuvice

Üye
yok ben joistic e alistim valla.öyle daha kolay dolasiliyor menülerde bence
 

zoom

Üye
ama joystick tozlanıyor ve takılıyor w800i de olmuş bir kaç kişiye
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Telefonu yıpratmadıgın takdirde hiç bir sorun olmuyor

Ben kullanıyorum 3-4 Aydır En ufak bir sorunu yok..!
 

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
Her ne olursa olsun Navigasyondan yanayım
 
bence joıstık kullanım acısından en kolay ve en rahatı N70 tekı mesela cok kullanıslı deıl 7610 da ole!!!
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
6630,6680,6681, Bunların ki de rahat Ama konu dağılmasın
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Joistik nokiada iyi s.e'de kötü bunu bilir bunu söylerim. Kullandığım 50 civarı telefonda bu kanıya vardım..
 

free

Üye
joystick veya navigasyon hiç farketmez benim için telefon iyi olsun yeter ki
 

Gokhan43

Üye
    Konu Sahibi
Ama kullanılırlığa da önem vermek gerek
 

zoom

Üye
aslında büyütülecek birşey değil s.e. için serviste düzeltiyorlarmış ama yinede sorun çıkarmasındansa navigasyon daha iyidir hemde daha şık duruyor mesel w810i de
 

ersin92

Üye
bende var bu telefondan, ve cok memnunum. harika bir telefon video cekimide güzel!
sadece walkman gibi sesli degil
 

ersin92

Üye
cok güzel telefon, bende var, video cekimide cok güzel, sadece sony ericsson´un joystickleri nokialardaki gibi iyi degil. ama genede güzel telefon